مطالب مرتبط:
حزب راست افراطی فرانسه اکثریت آرا در پارلمان را کسب نخواهد کرد
ویدئو| کنایه سیاسی گزارشگر فوتبال به یکی از کاندیدا های انتخابات 1403
10 هزار نفر در قالب 468 صندوق کار جمع آوری آرا مردم شهرستان ری را برعهده دارند
افت مشارکت و افزایش رقابت بر محورگفتمان توسعه سیاسی
جدیدترین نظرسنجی رسمی منتشر شد، رقابت فشرده این 3نفر | تغییر محسوس آرا در 2روز | چند درصد از مردم هنوز تصمیم نگرفته اند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1403 ساعت 18:352024-06-22سياسي

کارشناس سیاسی: اگر وحدت صورت نگیرد، آرا پراکنده می شود


سعدالله زارعی، کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: در شرایط فعلی انتخابات اگر وحدت صورت نگیرد آرا پراکنده  و مردم دچار سردرگمی می شوند.

- سعدالله زارعی، کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: در شرایط فعلی انتخابات اگر وحدت صورت نگیرد آرا پراکنده  و مردم دچار سردرگمی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعدالله زارعی کارشناس مسائل سیاسی در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی تابناک مبنی بر آنکه به چه کسی رای می دهید گفت: بنده هنوز مشخص نکرده ام که می خواهم به چه کسی رای دهم در واقع دو روز قبل از انتخابات نظرسنجی ها را می بینم و با توجه به گرایش و نظر مردم به همان کاندیدی که مردم گرایش بیشتری دارند رای می دهم.

چه کسی کنار می کشد؟ وی در خصوص وحدت نیروهای جبهه انقلاب و انتخابات گفت: طبیعتاً در این شرایط انتخابات اگر وحدت صورت نگیرد آرا پراکنده می شوند و از جهت دیگر مردم نیز دچار سردرگمی می شوند و اذیت می شوند و بهتر است کاندیداهایی که از لحاظ فکری با هم هماهنگی دارند به یک توافقی برسند و متحد شوند این باعث می شود مردم نیز با انگیزه بیشتری در انتخابات شرکت کنند و به کاندید خود رای دهند.

وی در خصوص مکانیزم هایی که برای رسیدن به یک کاندید واحد وجود دارد اینگونه اظهار نظر کرد: در واقع دو فرایند وجود دارد یکی در میان خود کاندیداها اینکه کاندیداها با توجه به ظرفیت ها


برچسب ها: کارشناس مسائل سیاسی - انتخابات - سعدالله زارعی - مسائل سیاسی - کارشناس - سیاسی - شوند
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس سیاسی: اگر وحدت صورت نگیرد، آرا پراکنده می شود

کارشناس سیاسی: اگر وحدت صورت نگیرد، آرا پراکنده می شود